دانلود رمان جورچین عشق اثر مریم حسینی

دانلود رمان جورچین عشق اثر مریم حسینی

دانلود رمان جورچین عشق اثر مریم حسینی کیفیت 320

دانلود رمان جورچین عشق اثر مریم حسینی pdf

نام رمان : جورچین عشق

نام نویسنده : مریم حسینی

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات رمان : 810

ملیت نویسنده رمان : ایرانی

رمان جورچین عشق

دانلود رمان جورچین عشق اثر مریم حسینی به صورت فایل PDF قابل اجرا در اندرویـد و آیفون با ویرایش جدیـد و لینک مستقـیم

ما را دنبال کنیـد در تارنمای بیست رمان با داستان زندگی شیوا، دختر جوانی که با تلاش زیاد دانشگـاه قبول شـده و در دانشگـاه  با  مسعود همکلاسی مغرورش اشنا مـی شود، از قضا مسعود پسریست که ظاهرا با خیلی از دخترا در ارتباط بوده و پسر همکـار پدربزرگشـه و اتفاقأ همون خـواستگـاریست که خـودشان دو نفر خبر ندارند از وجود هم، و خانواده ها انتخابشان کرده اند برای این وصلت …

خلاصه رمان جورچین عشق

خستـه از درس خـواندن زیاد، استکـان چای را که مادر دو سه ساعتی قبل برایم آورده بود را برمـی دارم و از اتاق بیرون مـی روم تا برای رفع خستگی چای دیگری بریزم. در راکه باز مـی کنم مادر را مـی بینم که گوشی تلفن را روی دستگـاه مـی گذارد و سرش را به دیوار تکیه مـی دهد. مـی فهمم که تلفن از تـهران بوده و یکی دو ساعتی را صرف حرف زدن کرده ولی نه تنها رفع دلتنگی نشـده، بلکه دلتنگ تر هم شـده.

مـی گذارم کمـی در دنیای خـودش غرق شود. به آشپزخانه مـی روم. استکـان تمـیزی برمـی دارم. نگـاهی به سماور همـیشـه آماده مادر مـی اندازم و لبخندی از سر رضایت روی لبانم نقش مـی بندد. نقل و خرما و مسقطی درظرف مـی ریزم و کنار استکـانها مـی گذارم. از آشپزخانه سرکی مـی کشم. هنوز حالتش را حفظ کرده. عاداتش را مـی دانم. در تمام این هجده سالی که به شیراز آمده، دلتنگی شیره ی جانش راگرفتـه. سنی ندارد ولی چهره اش شکستـه به نظر مـی رسد و همـیشـه غمـی در چشمانش وجود دارد.

مادر سن کمـی داشت که پدربزرگ به واسطه ی آشنایی که با پدر مادرم داشت، او را برای پدر خـواستگـاری کرد. هر دو خانواده، در شـهر و محله خـود سرشناس بودند. اما چون قرار بود بعد از ازدواج مادر به همراه پدر برای زندگی به شیراز بیایـد، مادرش راضی به این وصلت نبود.

شماره تماس برای پشتیبانی پس از خرید :

09170366695 – شورکی

قیمت 17 هزار تومان

دانلود رمان جورچین عشق اثر مریم حسینی | بدون سانسور pdf

دانلود رمان جورچین عشق اثر مریم حسینی ریمیکس اینستاگرام

  • 9 ژانویه 2023
  • 0 نظر

دیدگاه خود را بگذارید