دانلود گلچین برترین آهنگ های قدیمی

دانلود گلچین برترین آهنگ های قدیمی بصورت تکی و یکجا

گلچین بی نظیر 100 آهنگ زیبای قدیمی هم اکنون در سایت موزیک پارس بصورت رایگان

تمام آهنگ ها از خواننده های معروف مانند ستار و مهستی ، هایده ، شکیلا ، داریوش ، ابی و …. هستند

آهنگ های امیر تتلو رو مشاهده کنید

ایا دانلود آهنگ قدیمی رایگان است ؟

معصومه دَدِه‌بالا (۲۱ فروردین ۱۳۲۱ – ۳۰ دی ۱۳۶۸) که با نام هنری هایده شناخته می‌شود، خوانندهٔ ایرانی بود. حس قوی او در زمان‌بندی موسیقایی، داشتن ضرب‌آهنگ روان در اجرا و بیان شاعرانه و مؤثر موسیقایی، به همراه تلفیق قدرت حنجره و مهارت در تکنیک‌های آوازی، به صدای خاص او جنس و طنینی نادر برای اجرای دانلود آهنگ های قدیمی داده بود.هایده دارای گسترهٔ صوتی از کنترآلتو تا متزوسوپرانو بود.از هایده به عنوان یکی از محبوب‌ترین خوانندگان معاصر ایران یاد می‌شود. با بیش از دو دهه فعالیت، از او حدود صد و پنجاه ترانه به یادگار مانده‌است. هایده خواهر بزرگ‌تر مهستی بود.

افتخار دَدِه‌بالا[الف] (۲۵ آبان ۱۳۲۵– ۴ تیر ۱۳۸۶) که با نام هنری مهستی شناخته می‌شود، خوانندهٔ موسیقی سنتی و پاپ ایرانی بود که بیش از چهار دهه فعالیت داشت. از او با نام‌هایی چون «بانوی آواز گل‌ها و دل‌ها» یاد می‌شود.مهستی دارای گسترهٔ صوتی متزوسوپرانو بود. وی کمی پیش از انقلاب از ایران خارج شد، ابتدا به بریتانیا و سپس برای همیشه به ایالات متحده رفت و تا زمان مرگ در آن کشور زندگی می‌کرد. بیشتر آثاری که او پس از انقلاب اجرا کرد در قالب ترانه‌های پاپ، سنتی و مردمی هستند. مهستی خواهر کوچک‌تر هایده، خوانندهٔ ایرانی بود.

آهنگ های قدیمی با کیفیت بالا دانلود میشوند ؟

نصرالله معین نجف‌آبادی (زادهٔ ۲۹ دی ۱۳۳۰) که با نام هنری معین شناخته می‌شود، خوانندهٔ ایرانی ساکن لس‌آنجلس است. او از ۱۸ سالگی با شروع یادگیری گوشه‌ها و دستگاه‌های آوازی ایران در نزد اساتیدی چون تاج اصفهانی و حسن کسایی پا به عرصهٔ موسیقی و آواز گذاشت. نخستین ترانه رسمی او، قطعه‌ای به نام «یکی را دوست می‌دارم» بود که در سال ۱۳۵۷ انتشار یافت و سبب شهرت او شد. معین پس از وقوع انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ ایران و در نتیجهٔ اعمال محدودیت‌هایی بر روی فعالان عرصهٔ موسیقی، به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد و در آنجا فعالیت خود را با انتشار نخستین آلبوم برترین آهنگ های old خود به نام «می‌پرستم» پی گرفت. عموم آثار شنیدهٔ شده از معین، حاصل همکاری‌های او با دیگر هنرمندان مهاجر ایرانی است. او در کارنامهٔ هنری خود، ۲۶ آلبوم رسمی ثبت کرده‌است که آخرین آن، «ماندگار» نام دارد و در سال ۱۳۹۸ منتشر شد. معین تاکنون برنامه‌های متعددی در تالارهای مطرح جهان از جمله «تالار یونیورسال» وتالار روباز «گریک تئاتر» لس آنجلس، و «خانهٔ اوپرا دبی» اجرا کرده‌است.

ابراهیم حامدی (زادهٔ ۲۹ خرداد ۱۳۲۸)، با نام هنری ابی، خوانندهٔ موسیقی پاپ ایرانی است.او از دستهٔ خوانندگان تنور ایران است. ابی در سبک‌های مختلف همانند راک، بالاد، موسیقی فولکلور، پاپ، دنس، هاوس و ترنس موسیقی صاحب اثر است.برخی او را با تام جونز، خوانندهٔ سرشناس بریتانیایی، مقایسه کرده‌اند؛ با این تفاوت که ابی را بر خلاف تام جونز دارای تمایلات دریافت آهنگ های قدیمی ایرانی می‌دانند.بسیاری از طرفدارانش او را «آقای صدا» در حوزهٔ موسیقی پاپ فارسی می‌دانند.

آیا از همه خواننده های قدیمی آهنگ Persian Old Songs موجود است ؟

ستار با نام اصلی عبدالحسن ستارپور در ۲۸ آبان ماه ۱۳۲۸ در تهران متولد شد. او دوران کودکی و نوجوانی خود را در شهباز تهران گذراند. ستار تحصیلات خود را در دبستان و دبیرستان اقبال به اتمام رساند و کارشناسی را در رشتهٔ اقتصاد سیاسی بین‌المللی از دانشگاه علامه طباطبایی که در حال حاضر معروف به دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی است، گرفت. او به زمینه‌های مختلف بهرین Songs قدیمی ایرانی و ورزشی به‌خصوص فوتبال علاقه‌مند بود و در تیم‌های فوتبال بازی می‌کرد. حتی بعدها در جوانی و میان‌سالی نیز علاقه‌مند و پیگیر فوتبال بوده و کاپیتان تیم فوتبال هنرمندان نیز گردید.

امید سلطانی، ۶ مرداد ۱۳۴۱ در تهران و در خانواده‌ای که پدر و مادر او اصالتاً اهل چهارمحال و بختیاری بودند، متولد شد. در ۱۸ سالگی در جبهه جنگ ایران و عراق حضور یافت. سپس برای لیست آهنگ های قدیمی فارسی به ترکیه مهاجرت کرد و در آنجا برای تأمین نیاز مالی در کاباره‌ها به خواندن پرداخت. امید تحصیلات خود را تا مهندسی معماری ادامه داد.

بهترین آهنگ های OLD فارسی را برای دانلود گذاشته ایم

پروانه امیرافشاری (زادهٔ ۲۶ اسفند ۱۳۲۳ در تهران)، که با نام هنری حمیرا شناخته می‌شود، خوانندهٔ سرشناس ایرانی است. وی در زمینهٔ موسیقی ملی ایران، موسیقی پاپ و موسیقی تلفیقی فعالیت دارد. صدای او به گفته استادش، علی تجویدی، در گسترهٔ آلتو قرار دارد و در عین حال، قابلیت سوپرانو از ابتدا زیر تا بم را داراست.

حبیب محبیان، معروف به حبیب (زادهٔ ۴ مهر ۱۳۲۶ در تهران – درگذشتهٔ ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ در روستای نیاسته، کتالم، رامسر)،خواننده، دانلود آهنگ های قدیمی ، نوازنده و ترانه‌سرای سرشناس و صاحب سبک ایرانی بود. او در دههٔ ۱۳۵۰ خورشیدی با آلبوم مرد تنهای شب به شهرت رسید. جنس صدای باس حبیب، استفاده‌اش از گیتار ۱۲ سیمی و آهنگسازی متأثر از موسیقی راک غربی، او را به‌عنوان هنرمندی متفاوت به موسیقی پاپ ایران معرفی کرد.

لیلا فروهر (زاده ۴ اسفند ۱۳۳۷) یک خواننده پاپ و بازیگر سابق سینمای ایران و تئاتر اهل ایران است، او هفت سال پس از انقلاب ۱۳۵۷ (۱۹۷۹)، در ۱۹۸۶ ابتدا از ترکیه به پاریس مهاجرت کرد و سپس از ۱۹۸۸ تاکنون در لس آنجلس آمریکا زندگی می‌کند.برترین آهنگ های old]لیلا فروهر فرزند دو بازیگر سینما و تلویزیون ایران، جهانگیر فروهر و فرنگیس فرحزادی است، او بازیگری در سینما را از ۵ سالگی آغاز کرد و پس از آن در ۱۴ سالگی پا به عرصه موسیقی گذاشت.وی پیش از انقلاب در بیش از ۴۵ فیلم ایرانی نقش بازی کرده بود و پس از مهاجرت به آمریکا بیش از ۲۰ آلبوم منتشر کرد. لیلا همچنین در کشورهای اطراف ایران مانند تاجیکستان و افغانستان نیز شهرت دارد.در ۲۰۱۰، لیلا فروهر در جشن نوروزی در کتابخانه توماس جفرسون کنگرهٔ ایالت متحده آمریکا یک برنامه اجرا کرد.

آهنگ های قدیمی ایرانی را دانلود کنید و گوش دهید به همراه متن ؟

شکیلا محسنی صداقت شکیلا در ۱۳ اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۱ در تهران به دنیا آمد.) خواننده و ترانه‌سرای ایرانی است که در سن دیگو، کالیفرنیا زندگی می‌کند.او به زبان‌های فارسی، زبان‌های، انگلیسی،، هندی و اسپانیایی برنامه های هنری اجرا کرده است. وی در سال ۲۰۰۶ جایزهٔ آکادمی موسیقی فارسی و یک جایزهٔ جهانی موسیقی را دریافت کرد. شکیلا تاکنون بیش از بیست آلبوم به زبان فارسی و همچنین آلبوم‌های بی‌شماری به زبان انگلیسی منتشر کرده است. او در درجهٔ نخست در مورد معنویت، عشق، صلح و بیداری می‌خواند. متن ترانه‌های وی از مولوی و دیگر شاعران اصلی الهام گرفته اند. او همچنین عضو رسمی رأی‌گیری در جوایز گرمی است.

دانلود آهنگ های قدیمی

  • 28 جولای 2021