دانلود رمان رمان غم تماشا ندارد اثر زهرا بیگدلی

دانلود رمان رمان غم تماشا ندارد اثر زهرا بیگدلی

دانلود رمان رمان غم تماشا ندارد اثر زهرا بیگدلی کیفیت 320

دانلود رمان رمان غم تماشا ندارد اثر زهرا بیگدلی pdf

نام رمان : رمان غم تماشا ندارد

نام نویسنده : زهرا بیگدلی

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات رمان : 373

ملیت نویسنده رمان : ایرانی

رمان غم تماشا ندارد

دانلود رمان غم تماشا ندارد اثر زهرا بیگدلی به صورت فایل PDF قابل اجرا در اندرویـد و آیفون با ویرایش جدیـد و لینک مستقـیم رایگـان

قصه‌ از جایی شروع مـیشـه که دختر قصه همراه خانواده اش وارد ایران مـیشـه و با یه خاطره‌ی بد دست و پنجه نرم مـی‌کنه. تـو همـین حین درگیر یه همکـاری و بعد یه ماجرای عشقـی مـیشـه. ولی اتفاقایی که براش به صورت مرموزی مـی‌افتـه، باعث مـیشـه یه معما رو کشف کنه… حالا چرا “غم تماشا ندارد”؟ بخـونیـد آخر قصه متـوجه مـیشیـد که کجای قصه بایـد چشم ببندیـد و نگـاهش نکنیـد…

خلاصه رمان غم تماشا ندارد

بعد از پنج سال برگشتن به کشوری که با چشم گریان و دل خـون از آن فرار کردیم کمـی وهم داشت. وهم زنده شـدن خاطرات… نه اینکه در این پنج سال یادش آزارمان نداده باشـد نه، ولی فرق مـیکرد دیگر، نمـی کرد؟ برگردی جایی که هوایش هم بوی خاطرات مـی دهند. جای جایش یادآور خیلی اتفاق هاست… مـی دانستم وهم دارد.

نفسم را با آه بیرون فرستادم. موهایم را پشت گوشم مهار کردم و ساعت گوش ام را چک کردم. یازده شب بود. بی اراده کمـی در صندلی جابجا شـدم و سر چرخاندم و به ساختمان بلند و عریض هتل پشت سرم نگـاه کردم. مـیان آن همه پنجره دنبال اتاق مامان و بابا گشتن مسخره بود. صاف نشستم. با آن قرص هایی که به خـورد مامان داده بودم، بی شک خـواب بود. خـوابی که هفت پادشاه در آن نبود و فقط حسرت بود و دل تنگی… خـودش بارها گفتـه بود که قرص ها را بی خـودی به خـوردش مـی دهم. او در خـواب هم هشیار خیلی روزهاست، روزهایی که ظاهرا گذشتـه بودند و باطنا… آه!

مطمئن بودم تا روزها خـواب به چشمم نمـی آیـد. زخم هایی که کهنه شـده بودند باز داشت سرباز مـی کرد و شروع دردهایش را حس مـی کردم. رمز گوشی را زدم و صفحه ی اینستاگرام را باز کردم. خیلی وقت بود گوشـه ی گوش ام بی استفاده مانده بود. چقدر پیام تلنبار شـده در دایرکت داشتم! کـامنت ها که دیگر هیچ.

دانلود رمان رمان غم تماشا ندارد اثر زهرا بیگدلی | بدون سانسور pdf متن و کیفیت عالی

دانلود رمان رمان غم تماشا ندارد اثر زهرا بیگدلی ریمیکس اینستاگرام

  • 29 ژانویه 2023
  • 0 نظر

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in