دانلود رمان رمان رج به رج عشق اثر فاطمه جعفری

دانلود رمان رمان رج به رج عشق اثر فاطمه جعفری

دانلود رمان رمان رج به رج عشق اثر فاطمه جعفری کیفیت 320

دانلود رمان رمان رج به رج عشق اثر فاطمه جعفری pdf

نام رمان : رمان رج به رج عشق

نام نویسنده : فاطمه جعفری

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات رمان : 975

ملیت نویسنده رمان : ایرانی

رمان رج به رج عشق

دانلود رمان رج به رج عشق اثر فاطمه جعفری به صورت فایل PDF قابل اجرا در اندرویـد و آیفون با ویرایش جدیـد و لینک مستقـیم

تفکرات پوسیـده و جاهلانه عرصه را بر سادنا تنگ مـی‌کند، سادنا دختری زخم خـورده از احساسی بی‌فرجام، سختی‌های روزگـار را تحمل نمـی‌کند و از خانه و خانواده خـود مـی‌گریزد‌، جایی دور از خانواده به آرامشی ساختگی پناه مـی‌برد تا از دست گذشتـه‌اش در امان باشـد، این مـیان سادنا با مردی رو به رو مـی‌شود که قرار‌ است همچون نامش پناه باشـد، تقابل سادنا با مردی که هر کـارش قلب رنجیـده سادنا را به لرزه در مـی‌آورد، احساسی در حال شکل گیری‌ است شبیه به عطر یاس، عجین شـده با تعصب و غیرت، احساسی به نام عشق …

خلاصه رمان رج به رج عشق

مقابل آیینه بخار گرفتـه حمام ایستادم دستی به آن کشیـدم دو چشم سرخ از اشک همان چیزی بود که اکثر اوقات درون آیینه به تماشایش مـی پردازم و در خاطراتم سفر مـیکنم. خستـه از این همه فکر کردن و اشک بی پایان چشم بستم و دوباره زیر دوش ایستادم تا سریعتر از این شکنجه گـاه خلاص شوم. گره حوله تن پوشم را که محکم کردم به آشپز خانه رفتم زیر کتری را روشن کرده و قوری کوچک و زیبایم را روی آن گذاشتم.

در این خانه کسی رفت و آمد نداشت که نیاز به قوری بزرگ تری باشـد ، البتـه خـودم اینطور خـواستم تـوان رو به رو شـدن با آدم های گذشتـه را ندارم. به اتاقم رفتم بی حوصله لباسی انتخاب کرده و پوشیـدم ، شانه ای به مو های نم دارم زدم تا گره نخـورد و به حال برگشتم رو به روی تلویزیون نشستم هر چه کـانال ها را بالا و پایین کردم برنامه ای تـوجه ام را جلب نکرد خاموشش کردم و به صفحه سیاه چشم دوختم ، این جمعه هم از آن روزهایی بود که مدام چشم به ساعت دارم تا تمام شود.

روشنایی روز و چشمک ستاره ها اعلام حکومت ماه باشـد. صدای قل قل کتری که سکوت خفه کننده را شکست به آشپزخانه رفتم لیوانی چای برای خـود ریختم و ظرف نقل های هلی ام را برداشتم در مسیر یکی از کوسن های مبل را روی قالیچه سنتی مقابل شومـینه انداختم ، سینی را روی زمـین گذاشتم و نشستم و به دیوار تکیه زدم پاهایم را جمع کردم.

دانلود رمان رمان رج به رج عشق اثر فاطمه جعفری | بدون سانسور pdf متن و کیفیت عالی

دانلود رمان رمان رج به رج عشق اثر فاطمه جعفری ریمیکس اینستاگرام

  • 29 ژانویه 2023
  • 0 نظر

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in