دانلود رمان رمان دنیا دار مکافات اثر نرگس عبدی

دانلود رمان رمان دنیا دار مکافات اثر نرگس عبدی

دانلود رمان رمان دنیا دار مکافات اثر نرگس عبدی کیفیت 320

دانلود رمان رمان دنیا دار مکافات اثر نرگس عبدی pdf

نام رمان : رمان دنیا دار مکافات

نام نویسنده : نرگس عبدی

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات رمان : 2125

ملیت نویسنده رمان : ایرانی

رمان دنیا دار مکـافات

دانلود رمان دنیا دار مکـافات اثر نرگس عبدی به صورت فایل PDF قابل اجرا در اندرویـد و آیفون با ویرایش جدیـد و لینک مستقـیم رایگـان

روایت یه دلدادگی شیرین از نوع دخترعمو و پسرعمو. راهی پر از فراز و نشیب برای وصال دو عاشق. چشمانم دو دو مـی‌زند.. این همان وفایِ من است که چنبره زده است دور علی‌ِ من؟ وفایی که از او‌ انتظار وفا داشتـه‌ام، حالا شـده است مـگسی گرد شیرینی‌ام… او که مـی‌دانست گذران شب و روزم از عشق علی‌ست. تنها شاهد شیـدایی‌ام بود. در اوج مستانۀ رفاقتمان گفتـه بود، دستانم را همچون پروانه‌ای مـی‌نشاند در دستان او… اما حالا چه مـی‌بینم؟! دستان خـودش حلقه شـده بر دریای شانه‌های او… نامم حدیث است، اما نمـی‌گذارم سوز عشقـی که به دستِ نزدیک‌ترین دوستم سوزانده شـد، حرف و حدیث مردم مـی شود…

خلاصه رمان دنیا دار مکـافات

وفا پازل تکمـیل کننده شخصیت علیرضا نیست! من مـی شناسمش؛ بیش از پیش او را از هم مـی پاشـد. علی اسیر تنهایی است. اسیر یک اشتباه بزرگ در گذشتـه ای نه چندان دور. اشتباهی که دنیایش را از چنگ جهانش گرفت. دنیا خـواهر دردانه اش بود که حالا نگـاهش تاب گره خـوردن در چشمان رنجور او را ندارد. دنیا که او را پس زد، جهانش را سیاهچاله ای ژرف بلعیـد.

علی با اشتباهی ناخـواستـه که ریشـه در گذشتـه اش دارد، خـواهرش را از آغوش کرد رویاهایش راند! آن هم در اولین شب زندگی مشترکشان!  فقط من مـی دانستم که چطور زیر بال و پر احساسم پناهش دهم و این ننگ را از پیشانی اش همچون دانه های درشت عرق بزدایم. من برایش مادر مـی شـدم! مادری که تا بتـواند الفبا بیاموزد و نامش را روی رگ های قلبش حک کند، از کنارش پر کشیـد.

از او پدری مـی ساختم که آن قدر در هوای پدری اش غرق شود که فراموش کند مرگ دردناک پدر خـودش را. دار دنیا عجیب تنگ است. ارتفاعش هم به بلندای گناهان خـواستـه و ناخـواستـه ماست. مـی پیچد دور گلو و تا لبه تیز مرگ مـی کشـد اما نمـی کشـد. از این روست که مـی گویند، دنیا دار مکـافات است.

دانلود رمان رمان دنیا دار مکافات اثر نرگس عبدی | بدون سانسور pdf به همراه متن و خلاصه

دانلود رمان رمان دنیا دار مکافات اثر نرگس عبدی ریمیکس اینستاگرام

  • 18 ژانویه 2023
  • 0 نظر

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in