دانلود رمان رمان زهر آلود اثر ریحانه محمود

دانلود رمان رمان زهر آلود اثر ریحانه محمود

دانلود رمان رمان زهر آلود اثر ریحانه محمود کیفیت 320

دانلود رمان رمان زهر آلود اثر ریحانه محمود pdf

نام رمان : رمان زهر آلود

نام نویسنده : ریحانه محمود

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات رمان : 1456

ملیت نویسنده رمان : ایرانی

رمان زهر آلود

دانلود رمان زهر آلود اثر ریحانه محمود به صورت فایل PDF قابل اجرا در اندرویـد و آیفون با ویرایش جدیـد و لینک مستقـیم رایگـان

همه چیز از اونجایی شروع مـی‌شـه که ارغوان به همراهِ دوستِ صمـیمـی‌اش کیانا، واردِ خانه باغِ بزرگ و باصفای اون‌ها شـد، او برای اولین مرتبه، نگـاهش با چشم‌های عجیبِ مردی به نامِ کیارش برخـورد مـی‌کند، کیارشِ افروز، مردِ سی و یک ساله‌ای است که گذشتـه‌ای زهرآلود دارد، بعد از روبه‌رو شـدن با ارغوان، تلاش مـی‌کنه که ضعف های خـودش رو پشتِ نقابِ بی‌تفاوتی پنهان کند، ولی ارغوان نمـی‌دونه که در واقع با چطور شخصیتی طرفه، در مقابل، پگـاه به دلیلِ آزار و اذیت های همسرش، به تازگی از اون جدا شـده است، او برای نظم دادن به زندگیش، به درخـواست یکی از دوست‌هاش به روانشناس مراجعه مـی‌کند. اما روانشناس کسی نیست جز امـیرحافظِ سعیـدی، مردی با خانواده‌ای متعصب و شخصیتی متفاوت که عشقِ دورانِ بچگیش بوده و حالا کـاملاً …

خلاصه رمان زهر آلود

چشم که باز کرد، هنوز هم مـیان دیوار های کم پنجره ی خانه ی او گیر افتاده بود. هنوز هم نفس ها یاری اش نمـی داد. هنوز هم صدای قدم های «او» را مـی شنیـد. چشم که باز مرد، هیچ مـیانه ای با خـوشبختی نداشت. هنوز هم نفس کم مـی آورد و هنوز هم «او» را که مـی دیـد، پرت مـی شـد به اعماق واژه ای به نام وحشت! او باز هم آمد و با نگـاهش، دین و دنیایش را از هم پاشیـد.

نگـاه داد به ان چشم ها و باز هم دوستش داشت و نمـی خـواست که کنارش باشـد. «او» باز هم با نهایت تـوانش، افتاد به جان تن دربه در و کم تـوان پگـاه…باز هم لگد کوبیـد. باز هم دیوانه شـد و پگـاه باز هم فریاد زد و «او» رهایش نکرد. وجودش باز هم لرزیـد از هجوم وحشت و این بار هم، دویـد و همـین که دست های او برای بار دوم به بازوهای کبودش رسیـد، از دنیای تاریک کـابوس ها فرار کرد.

این بار که چشم باز کرد، دنیا آرام بود. پگـاه مـیان چهار دیواری تاریک و کم نور اتاق خـودش، با وجود تنها بودن، زندگی مـی کرد. او باز هم به خـوابش امده بود و پگـاه باز هم سر به روی متکـای خیس و داغدارش گذاشت و این بار که نگـاه داد به آسمان مـیان قاب پنجره، التماس کرد که خدا «او» را به یادش آوردن را تمامش کند.

دانلود رمان رمان زهر آلود اثر ریحانه محمود | بدون سانسور pdf به همراه متن و خلاصه

دانلود رمان رمان زهر آلود اثر ریحانه محمود ریمیکس اینستاگرام

  • 15 ژانویه 2023
  • 0 نظر

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in