دانلود رمان رمان گلفروشی خیابان مارسی اثر مهشاد لسانی

دانلود رمان رمان گلفروشی خیابان مارسی اثر مهشاد لسانی

دانلود رمان رمان گلفروشی خیابان مارسی اثر مهشاد لسانی کیفیت 320

دانلود رمان رمان گلفروشی خیابان مارسی اثر مهشاد لسانی pdf

نام رمان : رمان گلفروشی خیابان مارسی

نام نویسنده : مهشاد لسانی

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات رمان : 870

ملیت نویسنده رمان : ایرانی

رمان گلفروشی خیابان مارسی

دانلود رمان گلفروشی خیابان مارسی اثر مهشاد لسانی به صورت فایل PDF قابل اجرا در اندرویـد و آیفون نسخه کـامل با ویرایش و لینک مستقـیم رایگـان

دختر زیر باران تند پاییزی مـی دویـد. چادرش خیس بود و درکـالج های چرمـی اش، پر از آب.سینه اش به خس خس افتاده بود و هن و هن مـی کرد. دوباره داشت نفس تنگی مـی گرفت. اسپری آسمش را نیاورده بود آن روز. بدنش کرخت شـده بود اما این کرختی از سرما و باران پاییزی نبود، از جمله ای بود که همـین نیم ساعت پیش آن را با گوشـهای خـودش شنیـده بود.” دیگـه چیزی بین ما نیست! برو دنبال زندگیت…”

خلاصه رمان گلفروشی خیابان مارسی

دوباره جمله منحوس در سرش پیچیـد و اشک های داغش که از بغض چند ساعتـه در پشت پلک هایش جا خـوش کرده بودند، از چشمان مشکی بیرون ریختند و با قطره های باران یکی شـدند. در مـیانه ی راه کنار پیاده رویی که با جدولی زرد و راه راه از خیابان خلوت جدا شـده بود، ایستاد و دستش را روی قلبش گذاشت. چیزی مثل گلوله ای داغ مـیان دستـهایش بالا و پایین مـی رفت. به پشت سرش که نگـاه کرد، باورش نشـد که آن همه راه را از سر چهار راه تا به اینجا دویـده است.

بی تـوجه به لبه یخیس و گلی جدول روی آن رها شـد و سرش را تـوی دستـهایش گرفت. دلش مـی خـواست همانجا زار بزند! دلش مـی خـواست وقتی به خانه رفت، مادر چیزی از او نپرسد! نپرسد که چه شـد؟ بالاخره او چه گفت و دختر چه شنیـده است! هرگز دلش نمـی خـواست به چهار سال دوستی ای فکر کند که تمام روزهای خـوش جوانی اش را با خـود برده و حالا به بهایی شایـد سنگین، روح او را خراشیـده بود.

دانلود رمان رمان گلفروشی خیابان مارسی اثر مهشاد لسانی | pdf بدون سانسور برای اندروید و ایفون

دانلود رمان رمان گلفروشی خیابان مارسی اثر مهشاد لسانی ریمیکس اینستاگرام

  • 22 ژانویه 2023
  • 0 نظر

دیدگاه خود را بگذارید