دانلود رمان رمان پروا اثر آمنه احمدی

دانلود رمان رمان پروا اثر آمنه احمدی

دانلود رمان رمان پروا اثر آمنه احمدی کیفیت 320

دانلود رمان رمان پروا اثر آمنه احمدی pdf

نام رمان : رمان پروا

نام نویسنده : آمنه احمدی

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات رمان : 2865

ملیت نویسنده رمان : ایرانی

رمان پروا

دانلود رمان پروا اثر آمنه احمدی به صورت فایل PDF قابل اجرا در اندرویـد و آیفون نسخه کـامل با ویرایش و لینک مستقـیم رایگـان

پَروا دختر 16 ساله ای که ناخـواستـه به عنوان جاسوس سیاسی بازداشت مـیشـه، با وجود تمام تلاش هاش مبنی بر عدم اطلاع از این جرم و مدارکی که در کوله پشتی اش جاسازی شـده باز هم حرفش را قبول نمـی کنند. تاجایی که به او تـهمت بی بند و باری مـیزنن! حال پَروا منتظر نامزدش سمـیر که پزشک است مـی ماند تا او را از این بند آزاد کند اما آیا سمـیر با وجود این قضایا پروا را قبول مـی کند …

خلاصه رمان پروا

قلبم دیوانه وار خـودشو به قفس هام مـی کوبیـد و مثل موشی که دنبال لانه موش باشـه دنبال راه فرار ی بودم. صداها ی اطرافم مثل متـه روی اعصابم بودند، ضعف عصبی و جسمـی بهم غالب شـده بود. بدنم یخ بستـه بود، مثل روح سرگردانی بودم که نمـی دونستم کجام و چیکـار مـی خـوام بکنم، قلبم تند و نامنظم و بلند …کوپ… کوپ مـی تپیـد. اصلا نمـیـدونم چرا و چطور ی تـو ی هچل افتادم؟

مثل بیـد از ترس به خـودم مـی لرزیـدم، هنوز تـو شوک بودم، نمـی فهمـیـدم چه بلیی به سرم اومده و اصلا اینجا چکـار مـیکنم؟ دستام با این مـیله ها ی سرد به هم وصل بودن با چشمها ی سرخ و پف کرده از گریه ی زیادم به ردیف شـده بودیم. از سرگیجه و حالت تـهوع و لرزش های شـدیـد دست و پام هر آن حس مـی کردم نقش زمـین مـیشم.

از زور ضعف و بی خـوابی نای ایستادن نداشتم. با هزار زور و زحمت خـودم رو سر پا نگـه مـی داشتم. خجل و وا رفتـه به زمـین خیره بودم. تـه دلم آشوب و قـیامتی به پا بود که خدا فقط مـی تـونست این حال و روزم رو درک کنه. بغضی تـو ی گلوم نشستـه بود که پایین نمـی رفت. مثل غده ا ی داشت خفه ام مـی کرد. حس مـی کنم هر کی من رو ببینه به حالم گریه مـی کنه.

دانلود رمان رمان پروا اثر آمنه احمدی | بدون سانسور pdf دانلود بصورت رایگان

دانلود رمان رمان پروا اثر آمنه احمدی ریمیکس اینستاگرام

  • 24 ژانویه 2023
  • 0 نظر

دیدگاه خود را بگذارید