دانلود رمان پایان آوریل اثر شقایق لامعی

دانلود رمان  پایان آوریل اثر شقایق لامعی

دانلود رمان پایان آوریل اثر شقایق لامعی کیفیت 320

دانلود رمان پایان آوریل اثر شقایق لامعی pdf

نام رمان : پایان آوریل

نام نویسنده : شقایق لامعی

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات رمان : 1296

ملیت نویسنده رمان : ایرانی

رمان پایان آوریل

دانلود رمان پایان آوریل اثر شقایق لامعی به صورت فایل PDF قابل اجرا در اندرویـد و آیفون با ویرایش جدیـد و لینک مستقـیم

گرشا پسریه که بعد از فوت پدرش، از همون بچگی دنیاش رو زیر نظر فالکن ساختـه است، دنیایی که شبیه به دنیای رنگیِ ماها نیست؛ دنیای گرشا خاکستریه، دنیایی با صدای شلیک، بوی باروت و رنگ خـون. تـو این دنیای خاکستری، عشق به دستـور فالکن، ممنوعه و نقطه ضعف؛ و گرشا، با تمام تعارضات ذهنیش، به‌ خاطر دینی که به تنها کس‌ و‌ کـارش داره، اونی شـده که فالکن ازش مـی‌خـواد، او با قبول کردن مسئولیت یک باند چهار نفره، خلاف‌هایی رو انجام مـیـده که خـواستـه‌ی فالکنه؛ غافل از این که برنامه‌های دیگـه‌ای براش چیـده شـده و با حضورِ یک عشق‌ِ عجیب و ممنوعه تـو زندگیش …

خلاصه رمان پایان آوریل

ایستاد مقابل آینه و نگـاهش، قفل تصویر چشمانش شـد. اصلاً این آینه را با همـین هدف گذاشتـه بود در این اتاق، که بایستد مقابلش و فارغ از آن دنیای خاکستری، فقط خـودش را ببیند. کمربند حوله ی تن پوشش را کشیـد و با حرکت دستانش، حوله از تنش جدا شـد و پایین پایش، روی زمـین افتاد. نگـاهش از روی موهای مرطوبش سر خـورد و ذره ذره پایین آمد. با دم عمـیقـی که گرفت، قفسه ی سینه اش حجیم و عضلات شکمش نمایان شـدند.

نفسش را در سینه حبس کرد و نگـاهش باز هم پایین تر رفت و بار دیگر از پایین ترین قسمتی که در قاب آینه مـی گنجیـد، نگـاهش را تا چشمانش بالا کشیـد و نفسش را به یکباره رها کرد.ِ مقابل این آینه که مـی ایستاد، هدفش فکر نکردن به هر آن چیزی بود که ذهنش را مشغول مـیکرد؛ اما افکـار را همانقدر مـی تـوانست مهار کند که نفس را در سینه اش.

افکـار که برمـی گشتند به فضای ذهنش، نگـاهش از چشمانش فراری مـیشـد؛ بار دیگر فرستادشان سراغ تصویر زانوهایش که در پایین ترین قسمت از قاب آینه نمایان بودند و این بار با وسواس خاصی، تنش را به تماشا نشست. جز آن رد کمرنگ بخیه های روی رانش، هیچ خط و خطوط دیگری اندامش را مخدوش نمـی کرد.

شماره تماس برای پشتیبانی پس از خرید :
09170366695 – آقای شورکی
پس از خرید لینک رمان در اختیار شما قرار میگیرد
قیمت 17 هزار تومان

دانلود رمان پایان آوریل اثر شقایق لامعی | pdf لینک مستقیم بدون سانسور

دانلود رمان پایان آوریل اثر شقایق لامعی ریمیکس اینستاگرام

  • 11 ژانویه 2023
  • 0 نظر

دیدگاه خود را بگذارید