دانلود رمان رمان فالوده زغال اخته اثر مریم حق پرست

دانلود رمان رمان فالوده زغال اخته اثر مریم حق پرست

دانلود رمان رمان فالوده زغال اخته اثر مریم حق پرست کیفیت 320

دانلود رمان رمان فالوده زغال اخته اثر مریم حق پرست pdf

نام رمان : رمان فالوده زغال اخته

نام نویسنده : مریم حق پرست

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات رمان : 905

ملیت نویسنده رمان : ایرانی

رمان فالوده زغال اختـه

دانلود رمان فالوده زغال اختـه اثر مریم حق پرست به صورت فایل PDF قابل اجرا در اندرویـد و آیفون با ویرایش جدیـد و لینک مستقـیم رایگـان

داستان ما در مورد یک چندضلعی عاشقانه در مـیان دوستانی قدیمـی و وفادار است، که سال ها در کنار هم قد کشیـده و بزرگ شـده اند. اما متاسفانه هیچ کدام از این دوستان با تمام عشقـی که گوشـه ی قلبشان پنهان کرده اند، پرده از راز دل عاشق خـود بر نمـی دارد. تا زمانی که یک غریبه ی جذاب و خاص و رویایی وارد ارتباط چندین ساله ی آنها مـی شود و تمام محاسبات آنها را بر هم مـی ریزد. اما دریغ که گـاهی اوقات حتی برای عشق و عاشقـی هم تاریخ انقضایی وجود دارد. فالوده ی زغال اختـه، اکسیر عاشقانه ای مـی شود که شخصیت اصلی داستان که دختری ساده و عاشق پیشـه است را دچار تصمـیمات پیچیـده ای برای دست یابی به قلب سنگی این غریبه ی سرسخت و نامهربان مـی کند.

خلاصه رمان فالوده زغال اختـه

حالم اصلا خـوش نیست. نمـی دانم این همه استرس و تلاش بی وقفه… برای رسیـدن به کدام مقصد است. یک سال دیگر هم گذشت و من باز به روز تـولدم رسیـدم. بدون آنکه هیچ تغییری در رویه زندگیم ایجاد شود. سی سالگی… سنی بود که همـیشـه خیال مـی کردم تا قبل از آمدن آن به تمام سکوهای پروازم خـواهم رسیـد. اما امروز که سی سالم شـده، نه تنها هیچ تغییری تـوی زندگیم ایجاد نشـده است، بلکه پس رفت هم کرده ام و فرسنگ ها از سکوهای پروازم دور شـده ام.

قبلا خیال مـی کردم وقتی که سی سالم بشود، به تمام آرزوهایم مـی رسم… عاشق مـی شوم. ازدواج مـی کنم. گرافیست پرمشغله و معروفی مـی شوم. حتی راضی بودم که اگر در زمـینه ی کـاری و عشقـی به جایی نرسیـدم، حداقل مادر و یا پدرم برایم دعوتنامه بفرستند. تا من هم در کنارشان، یک دنیا شادکـامـی و اتفاقات خـوب را تجربه کنم. اما هیچ کدام از این رویاها رنگ حقـیقت نگرفتند.

تا به امروز یک خـواستگـار هم محض رضای خدا زنگ در خانه را به صدا در نیاورده است. تا به حال هیچ عشقـی تـوی زندگی ام سرک نکشیـده تا دلشادم کند. بدتر از همه ی این ناکـامـی ها کـار و زندگی کـاری ام بود که تبدیل به یک فاجعه ی کشنده و مسخره شـده بود. همـین امروز مـی خـواهم از شرکتی استعفا بدهم که از زمان پایان درس و دانشگـاهم در آن مشغول به کـار بوده ام.

دانلود رمان رمان فالوده زغال اخته اثر مریم حق پرست { pdf با بهترین کیفیت بدون سانسور}

دانلود رمان رمان فالوده زغال اخته اثر مریم حق پرست ریمیکس اینستاگرام

  • 26 ژانویه 2023
  • 0 نظر

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in