دانلود رمان رمان راهی به دل ابریشم اثر مریم ثروت

دانلود رمان رمان راهی به دل ابریشم اثر مریم ثروت

دانلود رمان رمان راهی به دل ابریشم اثر مریم ثروت کیفیت 320

دانلود رمان رمان راهی به دل ابریشم اثر مریم ثروت pdf

نام رمان : رمان راهی به دل ابریشم

نام نویسنده : مریم ثروت

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات رمان : 1216

ملیت نویسنده رمان : ایرانی

رمان راهی به دل ابریشم

دانلود رمان راهی به دل ابریشم اثر مریم ثروت (مون شاین) به صورت فایل PDF قابل اجرا در اندرویـد و آیفون نسخه کـامل با ویرایش و لینک مستقـیم رایگـان

راهی به دل ابریشم، عنوان رمانی عاشقانه و جذاب از مریم ثروت است. داستان رمان با تـوصیف شرایط زندگی دختری به نام ابریشم و تصمـیم به خـودکشی او آغاز مـی شود. ابریشم که بخاطر ازدواج مادرش با مردی دیگر ناراحت است و قصد خـودکشی دارد، تـوسط مردی جوان زال با موهای سفیـد نجات مـی یابد و ….

خلاصه رمان راهی به دل ابریشم

با همان لباس مشکی و عکسی که مـیان انگشتانم فشرده مـیشـد، از پله های پشت بام بالا رفتم. صدای کوبش آهنگ طبقه پایین سرسام آور بود. به محض بازکردن درب پشت بام، باد خنکی وزیـد و بوی گل های شب بوی حیاط بزرگ عمارت فخاری را برایم به ارمغان آورد. با چشمانی پر از اشک به فضای مقابلم خیره شـدم و عکس پدرم را در دست فشردم.

با افکـاری متـوهم گونه قدم جلو گذاشتم. فکرم مـی پریـد و هربار خاطره ای در ذهنم پررنگ مـیشـد. یاد لبخند هایی که تا چند ماه پیش برای لحضه ای از روی لب پدرم محو نمـیشـد. پدری که عاشقانه او را مـی پرستیـدم و مادری شیرین.. اما حال ورق ها برگشتـه بود. پدرم در یک تصادف فوت کرد و امشب شب نامزدی مادرم با مرد جدیـدی بود. آن هم نه مردی، بلکه مردی که سالیان سال رقـیب جدی پدرم به هر حساب مـی آمد.

دیگر به لب پشت بام رسیـده بودم. بدون یک لحظه فکر نرده را گرفتم و از روی آن رد شـدم. حال هیچ حائلی بین من و افکـار پریشانم نبود. آخر مـگر چند وقت از مرگ پدر مهربانم مـی گذشت که پریچهر حاضر به ازدواج با رقـیب پدرم شـده بود؟ افکـاری عجیب ذهنم را پر کرده بود. دلم مـی خـواست بمـیرم و پیش پدرم بروم. اصلاً همان بهتر مادر بی وفایم را با فاسقش تنها رها کنم. بگذار با یار جدیـدش در کثافت شان غرق شوند. نرده ها را گرفتم و سینه ام را جلو بردم حال از آن زاویه زمـین زیر پایم بود. تنها کـافی بود. دست هایم را باز کنم و تمام!

دانلود رمان رمان راهی به دل ابریشم اثر مریم ثروت | pdf لینک مستقیم بدون سانسور

دانلود رمان رمان راهی به دل ابریشم اثر مریم ثروت ریمیکس اینستاگرام

  • 22 ژانویه 2023
  • 0 نظر

دیدگاه خود را بگذارید