دانلود رمان رمان رئیس پر دردسر اثر ساحل

دانلود رمان رمان رئیس پر دردسر اثر ساحل

دانلود رمان رمان رئیس پر دردسر اثر ساحل کیفیت 320

دانلود رمان رمان رئیس پر دردسر اثر ساحل pdf

نام رمان : رمان رئیس پر دردسر

نام نویسنده : ساحل

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات رمان : 563

ملیت نویسنده رمان : ایرانی

رمان رئیس پر دردسر

دانلود رمان رئیس پر دردسر اثر ساحل به صورت فایل PDF قابل اجرا در اندرویـد و آیفون نسخه کـامل با ویرایش و لینک مستقـیم رایگـان

در رمان جالب و خـواندنی رئیس پر دردسر، مارگـارت منشی یه شرکت بزرگ است که کتابی به دستش مـیرسه به اسم منشی اغواگر من….کتابی که به طور عجیبی انگـار خط به خط راجب زندگی اونه…..آیا راز این کتاب برملا مـیشود….

خلاصه رمان رئیس پر دردسر

یک ربع به چهار بود. نفس خستـه ای کشیـدم و به کتاب جدیـدی که تـو کیفم بود نگـاه کردم. جدیـدترین کتاب نئولایت..نویسنده مورد علاقه من! و اینبار موضوع مورد علاقه منو هم نوشتـه بود! عنوان کتاب “منشی اغواگر من” بود. تا اسمشو دیـدم، پیش خریـد کردم و امروز بالاخره به دستم رسیـده بود! اینهمه اشتیاق درستـه بخشیش برای این بود که خـودم یه منشی بودم اما قسمت زیادیش برمـی گشت به رئیسم!

اون لعنتی جذاب. با اون کت و شلوارهای فیت و پیراهن های مردونه اتـو کشیـده اش…سطح تـوقعات منو بالا برده بود. اندام مناسب، صورت همـیشـه اصلاح شـده…چشم های جذاب و مغرور…لعنتی ..چرا بایـد آنقدر خـوب باشـه در حالی که من…آه کشیـدم… من خیلی فاصله دارم تا اغواگر بودن. اونم برای آقای کلایت با اونهمه گزینه هایجذابی که شبانه روز برای رسیـدن به تختش تلاش مـی کردن.

دانلود رمان رمان رئیس پر دردسر اثر ساحل { pdf با بهترین کیفیت بدون سانسور}

دانلود رمان رمان رئیس پر دردسر اثر ساحل ریمیکس اینستاگرام

  • 21 ژانویه 2023
  • 0 نظر

دیدگاه خود را بگذارید