دانلود رمان رمان در گیر و دار زندگی اثر رویا قاسمی

دانلود رمان رمان در گیر و دار زندگی اثر رویا قاسمی

دانلود رمان رمان در گیر و دار زندگی اثر رویا قاسمی کیفیت 320

دانلود رمان رمان در گیر و دار زندگی اثر رویا قاسمی pdf

نام رمان : رمان در گیر و دار زندگی

نام نویسنده : رویا قاسمی

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات رمان : 193

ملیت نویسنده رمان : ایرانی

رمان در گیر و دار زندگی

دانلود رمان در گیر و دار زندگی از رویا قاسمـی به صورت فایل PDF (پی دی اف) قابل اجرا در موبایل (اندرویـد و آیفون) و لپ تاب (pc) با لینک مستقـیم بدون کـات رایگـان

از نظر من زندگی مشترک، مـی تـونه نقطه ای عطف تمام دردسرهای دنیا باشـه، قبول ندارین؟ خـوب پس بگذار براتـون شفاف سازی کنم، من دختر خـوبه ی بابام بودم، تنها دخترش که زرنگ بود و برعکس دو تا خـواهر دیگـه دنبال یللی تللی نبود، خـواهرای دو قلوم مهرنوش و مـینا هر دو برای تحصیلات به کـالج هند رفتند، این شروع ماجرای …

خلاصه رمان در گیر و دار زندگی

خـواهرای دو قلوم مهرنوش و مـینا هر دو برای تحصیلات به کـالج هند رفتند! به قول مامانم دخترهای مردم مـیرن کـالج های اروپا و آمریکـا این دو تا رفتند کـالج هند! هر چند هند رفتنشون هم داستانی بود برای خـودش! مامان که مطمئنه این دو تا رفتن تا سلمان خان و شاهرخ خان رو از راه به در کنند! البتـه اگـه امریکـا و اروپا مـی رفتند به قصد از راه به در کردن کدوم شخصیت معروف بود یعنی؟!

تام کروز؛ جانی دپ یا ونتـورت ارل مـیلر؟! البتـه گزینه ی آخر منتفیه چون همجنس گراست! هر چند من مـی دونم که دوست پسر هندی ایرانیه مهرنوش؛ آرش، باعث و بانی تحصیلاتشون در هند شـده! چقدر با مـینا “کوچو کوچو هوداهه” خـوندیم وقتی متـوجه ی رابطه ی مهرنوش با پسری از سرزمـین فلفل شـدیم!

این دوتا که پرواز کردند و رفتند بابا و مامان چشمشون ترسیـد! چشمتـون روز بد نبینه؛ گروه گروه خـواستگـار بود که به خـونه امون مـی اوموند! من مطمئن هستم که بابا تـو روزنامه اطلاعیه زده بود! من تازه ار مرز بیست و یک سالگی گذشتـه بودم و تاوان شوهر نکردن خـواهرهای بزرگم رو بایـد پس مـی دادم!

دانلود رمان رمان در گیر و دار زندگی اثر رویا قاسمی | pdf بدون سانسور برای اندروید و ایفون

دانلود رمان رمان در گیر و دار زندگی اثر رویا قاسمی ریمیکس اینستاگرام

  • 27 ژانویه 2023
  • 0 نظر

دیدگاه خود را بگذارید