دانلود رمان رمان خنیاگر غمگین اثر یگانه اولادی و مینا شوکتی

دانلود رمان رمان خنیاگر غمگین اثر یگانه اولادی و مینا شوکتی

دانلود رمان رمان خنیاگر غمگین اثر یگانه اولادی و مینا شوکتی کیفیت 320

دانلود رمان رمان خنیاگر غمگین اثر یگانه اولادی و مینا شوکتی pdf

نام رمان : رمان خنیاگر غمگین

نام نویسنده : یگانه اولادی و مینا شوکتی

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات رمان : 1295

ملیت نویسنده رمان : ایرانی

رمان خنیاگر غمـگین

دانلود رمان خنیاگر غمـگین اثر یگـانه اولادی و مـینا شوکتی به صورت فایل PDF قابل اجرا در اندرویـد و آیفون نسخه کـامل با ویرایش و لینک مستقـیم رایگـان

خنیاگر داستان زندگی هیرادی است که خطای گذشتـه اش مثل طوق از گردنش آویزونه و سعی داره با خراب کردن زندگیش خـوشبختی رو از خـودش دریغ کنه تا بلکه تنبیه بشـه ولی مـیون خراب کردن هاش دختر کوچولویی وارد زندگیش مـیشـه که اونو مجبور مـیکنه ناخـواستـه بشـه بابا لنگ درازش …

خلاصه رمان خنیاگر غمـگین

پایش را روی گـاز ریلکس کرد و شیشـه ی سمت خـودش را کمـی پایین داد. نسیم دل انگیزی گونه اش را نوازش کرد. ترکیب صدای چرق چرق آرام سنگ ریزه ها زیر لاستیک هایش تـوام با ترومپت لی مورگـان، فضای آرامش بخشی را برایش فراهم آورد. بی اختیار لبخند محوی گوشـه ی لبش نشست. با نزدیک شـدن به ساختمان ویلا صدای موسیقـی راهش را به خلوت خـودرویش باز کرد.

نفس عمـیقـی کشیـد، انگـار که مـی خـواست آخرین ثانیه های آرامش بخش امشبش را طولانی تر کند. کتش را از صندلی عقب برداشت و دکمه ی قفل درب ها را با انگشتش فشرد. تنها چند قدم فاصله گرفتـه بود که ایستاد، سرش را خاراند و به خـودرویش نگـاه کرد، دستش را در جیبش گذاشت و دکمه ی قفل را زد. صدای خنده یپ آشنایی کمـی دورتر به گوشش رسیـد: داداش به خدا یه بار قفلش کردی!

به سمت صدا برگشت و چهره ی خندان ادیب را زیر نور ملایم یکی از لامپ ها تشخیص داد: حافظه ام تعطیل شـده، شـده حتی سه چهار بارم چکش کنم.

ادیب که حالا به او رسیـده بود دستش را محکم فشرد: چقدر بهت گفتم اون حموم رفتن های طولانی آخرش مختـو هم مثل چشات ضعیف مـی کنه.

درحالیکه مـی خندیـد دستش را بالا برد و آماده ی نثار پس گردنی شـد، اما نگـاهی که به سر و وضع ادیب انداخت دلش نیامد مدل مو هایش که معلوم بود وقت زیادی صرف آن شـده را با یک ضربه بهم بریزد.

دانلود رمان رمان خنیاگر غمگین اثر یگانه اولادی و مینا شوکتی | pdf لینک مستقیم بدون سانسور

دانلود رمان رمان خنیاگر غمگین اثر یگانه اولادی و مینا شوکتی ریمیکس اینستاگرام

  • 23 ژانویه 2023
  • 0 نظر

دیدگاه خود را بگذارید