دانلود رمان رمان حوادث ناگوار از یک همسر خوب اثر هلن هارت

دانلود رمان رمان حوادث ناگوار از یک همسر خوب اثر هلن هارت

دانلود رمان رمان حوادث ناگوار از یک همسر خوب اثر هلن هارت کیفیت 320

دانلود رمان رمان حوادث ناگوار از یک همسر خوب اثر هلن هارت pdf

نام رمان : رمان حوادث ناگوار از یک همسر خوب

نام نویسنده : هلن هارت

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات رمان : 277

ملیت نویسنده رمان : خارجی

رمان حوادث ناگوار از یک همسر خـوب

دانلود رمان حوادث ناگوار از یک همسر خـوب اثر هلن هارت به صورت فایل PDF قابل اجرا در اندرویـد و آیفون با ویرایش جدیـد و لینک مستقـیم رایگـان

کیت به همراه همسرش پرایس، زندگی عاشقانه ای دارن، همه چی در مورد پرایس عالیه. اون یه همسر خـوب، وفادار و جذاب است، همه چی در مورد اون بی نظیر و زیبا بود تا وقتی که پرایس تصمـیم مـی گیره برای سفر کـاری به زوریخ بره و گم و گور مـیشـه، بعد از اون همه چی تغییر مـی کنه، کیت روزهای زیادی رو در انتظار برگشتـه همسرش مـی گذرونه،روزهایی که پر از ترس و اضطراب و خشم و دلتنگی و عشقه و درست بعد از یه سال سر و کله ی پرایس پیـدا مـیشـه که دیگـه شبیه قبلش نیست، رازهایی تـوی برنگشتن اون وجود داره، رازهایی که کیت بایـد اونا رو دنبال کنه و ازشون سر در بیاره، آیا اون مـی تـونه اون قدر قوی باشـه تا پرایس رو ببخشـه و درک کنه؟ چه جوری مـیتـونه به این آدمه جدی و سرد مثل گذشتـه نگـاه کنه! و اصلا رازهای برنگشتن اون چیه؟

خلاصه رمان حوادث ناگوار از یک همسر خـوب

خیلی شبیه اون بود. با اون موهای تیره و چشم های پر معنی و واضح و گویاش خیلی شبیه اون بود. اون حتی همون روح آتشین و اراده ای رو داشت که الان هم این اراده و عزم راسخش رو نشون مـی داد. مـیشل به این نتیجه رسیـده بود که من احتیاج به یه فرار استـوایی و گرمسیری دارم. سفری دخترونه به چند جزیره دور افتاده در اقـیانوس آرام جنوبی. من قصد قبول کردنش رو نداشتم.

ادامه داد:

– تـو نمـی تـونی تا ابد این دور و بر بمونی و مثل یه ربات کـار کنی.

– به نظر نمـی رسه که من خـودم رو از این مخمصه بیرون بکشم، مـیشل.

هیچ یک از این حرفهام واسه آروم بودنم واقعی نیست. چطور مـی تـوانم عشق زندگیم رو بدست بیارم؟ چطور قرار بود که بدون عشق زندگیم که پرایس بود من زندگی کنم؟ مـیشل دستش رو دراز کرد و بازوی من را لمس کرد، بدون شک سعی مـی کرد آرامش خـودش رو بهم عرضه کنه، اما موفق نشـد.

– منم دلتنگ اون هستم. همه ما دلتنگش هستیم. من درکت مـی کنم.

مـیشل فکر مـی کرد که من رو درک مـی کنه. اما نمـی تـونست من رو درک کنه. اون فقط خـواهر کوچولوی پرایس بود، نه همه روحش. نه زنی که قرار بود فرزندان اون رو به دنیا بیاره. اون شبح و خیال و فانتری ها نوزادهای کوچولوی زیبایی که من هرگز ملاقاتشون نکردم.

دانلود رمان رمان حوادث ناگوار از یک همسر خوب اثر هلن هارت | بدون سانسور pdf متن و کیفیت عالی

دانلود رمان رمان حوادث ناگوار از یک همسر خوب اثر هلن هارت ریمیکس اینستاگرام

  • 25 ژانویه 2023
  • 0 نظر

دیدگاه خود را بگذارید