دانلود رمان رمان بارقه های دل اثر پارا طاهری

دانلود رمان رمان بارقه های دل اثر پارا طاهری

دانلود رمان رمان بارقه های دل اثر پارا طاهری کیفیت 320

دانلود رمان رمان بارقه های دل اثر پارا طاهری pdf

نام رمان : رمان بارقه های دل

نام نویسنده : پارا طاهری

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات رمان : 1988

ملیت نویسنده رمان : ایرانی

دانلود رمان بارقه های دل اثر پارا طاهری به صورت فایل PDF قابل اجرا در اندرویـد و آیفون با ویرایش جدیـد و لینک مستقـیم رایگـان

من آسو هستم، تک دختر حاج صادق صبوری. شیرینی خـورده ی شاهرخ پسر عموم بودم و از بچگی اسممون با هم مـیومد وسط. اما با اتفاقـی که یه روز برای من افتاد و تـوی خرابه های یه ساختمون نیمه کـاره روحم رو با بدترین شکل ممکن کشتن. من دیگـه اون دختر سر به هوای قبل نشـدم… شاهرخ هنوزم دوستم داره اما اگـه بفهمه چه اتفاقـی برام افتاده، باز هم ادعای عاشقـی مـی کنه؟ باز هم مـی‌تـونه دم از عشق و علاقه بزنه؟

خلاصه رمان بارقه های دل

پشت چراغ قرمز ایستاده بودم و باران نرم نرمک روی شیشـه ماشین مـی نشست. دلم برای دیـدنش سر ناسازگـاری برداشتـه بود و ولوله ای عجیب به جانم افتاده بود. دستم روی فرمان ماشین ضرب گرفتـه بود و صدای موزیک شادی را تا انتـها زیاد کرده بودم تا صدای غرغرهای مامان مرضیه را کمتر بشنوم. نمـی دانست این دل لاکردار زبان نفهم، حرف حساب حالیش نمـی شود و اگر مـیشـد دور ان دو گوی آبی رنگ خمار را خیلی وقت پیش خط مـی کشیـد.

از همان روزی که برای اولین بار حرف دلم را با غرور مردانه ام تاخن زده بودم و جوابش شـد یک «نه» به تمام معنای زهرآگین، که روزم را چون شب تار، سیاه و سوت و کور کرده بود. اما امروز برای چندمـین بار باز هم مصرانه داشتم بر سر خـواستـه ام پافشاری مـی کردم و بالاخره هر طور شـده دلش را بند خـودم مـی کردم. مرد پا پس کشیـدن و جا زدن نبودم.

از بچگی چیزی را که مـی خـواستم تا به دستش نمـی آوردم، خـواب و خـوراک نداشتم. خصوصا چیزی که ناز و ادا داشت و سخت به دست مـی آمد. اهل ناز کشیـدن و ناز خریـدن هم نبودم. با روش خـودم جلو مـی رفتم و مطمئن بودم بالاخره روزی به دستش مـی آوردم. این را به دل وا مانده ام قول داده بودم.

دانلود رمان رمان بارقه های دل اثر پارا طاهری | pdf لینک مستقیم بدون سانسور

دانلود رمان رمان بارقه های دل اثر پارا طاهری ریمیکس اینستاگرام

  • 25 ژانویه 2023
  • 0 نظر

دیدگاه خود را بگذارید